بچه مسجدی های در تدارک ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) 

بچه مسجدی های در تدارک ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) 

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در تدارک ویژه برنامه های شهادت حضرت رقیه (س) هستند و یک شنبه شب هم زمان با شام شهادت دردانه سه ساله اباعبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری در مسجد امام علی (ع) برگزار می شود.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در تدارک ویژه برنامه های شهادت حضرت رقیه (س) هستند و یک شنبه شب هم زمان با شام شهادت دردانه سه ساله اباعبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری در مسجد امام علی (ع) برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: این مراسم همراه با سخنرانی و مداحی است و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: اجرای تعزیه خرابه شام یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) است که توسط بجه های مسجدی و هنرمند گروه نمایش شهید ابراهیم هادی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اجرا می شود.


میجانی ابراز کرد: چندی قبل با تلاش و پشتکار، جوانان مسجد نمایش خرابه شام نوشته شد و پس از نقد و اصلاح نمایش نامه، تعدادی از اعضای کانون برای اجرای این تعزیه انتخاب شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: در اجرای تعزیه خرابه شام افراد بین ۶ تا ۳۵ سال نقش آفرینی می کنند و در مجموع ۳۰ نفر به عنوان بازیگر و عوامل پشت صحنه همکاری و مشارکت دارند.


وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی این تعزیه در فضای باز برگزار  می‌شود و همچنین در نظر داریم تعزیه خرابه شام به صورت زنده از اینستاگرام پخش شود.


میجانی اضافه کرد: برای اجرای بهتر این تعزیه بچه های مسجدی عضو کانون بیش از ۱۰ روز است که در حال تمرین هستند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با اشاره به تعامل و همکاری تنگاتنگ بسیجیان پایگاه های مقاومت امام علی (ع) و ریحانه النبی با کانون فرهنگی هنری امام علی (ع)، عنوان کرد: جا دارد از بسیجیان این پایگاه های مقاومت بسیج که همواره ما را در اجرای برنامه ها یاری می رسانند، تشکر کنم.

پایان پیام/ 586